"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 8 aprilie 2012

Despre îmbrățișări și necondiționare



            Felurile în care ne manifestăm afecțiunea față de cei dragi sunt multe, dar poate cea mai caldă dintre acestea este îmbrățișarea..
            Fiecare dintre noi a simțit nevoia unei îmbrățișări și dacă a fost să primească și una necondiționată, atunci cu siguranță cunoaște valoarea acesteia.
            Deși a trecut ceva vreme de la un eveniment drag mie, îmi amintesc cu drag din când în când de acesta. Astăzi fiind una dintre zilele în care mi-am amintit, postez aici o emisiune în care am “pregătit terenul” pentru eveniment, plus două interviuri din “miezul” acestuia..
            În emisiune mă găsesc alături de Iulia Doboș și Andrei Marcu
            Notă: la vremea respectivă nu eram pregătită să-mi accept stângăciile/bâlbele/etc. de aceea nu am postat atunci emisiunea, nici interviurile; între timp m-am antrenat, deci...liber la amuzament  













            Trei filmulețe editate cu fotografiile din mai 2009 găsiți aici Free Hugs Roman 2009 (click!)
           Mulțumesc tuturor celor care au participat ca voluntari la acest proiect ! 
                               Vă îmbrățișez cu drag

Un comentariu:

Alle. spunea...

Hmm, foarte frumoasa actiune :) Nu-mi aduc aminte sa fi auzit de ea.
De la simple vietuitoare, animalute si plante, pana la noi oamenii, toti avem nevoie de iubire. Nu cred ca ar putea veni cineva cu vreo demonstratie ca nu-i adevarat :)