"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

marți, 21 august 2012

Despre ipocrizie, conștiință, frică și curaj...altfel

Încă de multă vreme mi-am dat seama că simțul umorului e un mare dar al umanității și că fără el lumea ar fi fadă, fără culoare. De asemenea cred că lucrurile serioase spuse într-un mod amuzant nu au numai rolul de a ne relaxa ci cu scopul de a introduce mai ușor 😁 un nou mod de a privi lucrurile, un mod mult mai simplu și mai clar.

Iar când creativitatea unește toate acestea...rezultatul este unul cu totul extraordinar..:


Felicitări Viorel Pahomi !

Articole conectate cu subiectul: 3 motive ca să privești ipocrizia... altfel și Poveștile noastre și viitorul comunicării interumaneMăsura în care îi acceptăm pe ceilalți reflectă măsura în care ne acceptăm pe noi înșine și de aceea merită (re)văzut documentarul de aici-link.

Cărțile pe care le recomand astăzi surprind multiple fațete ale ipocriziei și consider că aduc numeroase clarificări ce ne pot crește toleranța și calitatea relațiilor pe care le avem (*pe pagina fiecărei cărți găsiți descrierea și cuprinsul; transportul este gratuit pentru orice comandă oriunde în țară): 
"Jocurile noastre de toate zilele. Psihologia relațiilor umane" -Eric Berne- comandă online aici-link.
"Ghidul ipocriților" -Péter Demény- comandă online aici-link;
"Minciunile adulților" -Paul Ekman- comandă online aici-link sau aici-link;
"Cum să ne purtăm cu personalitățile dificile" -F. Lelord, C. André- comandă online aici-link;
"De ce oamenii buni săvârșesc fapte rele" -James Hollis- comandă online aici-link sau aici-link;
"Empatia în psihoterapie" -Arthur C. Bohart- comandă online aici-link.


În cazul în care este prima dată când ai ajuns pe această pagină, îți spun bine ai venit! Sper ca ceea ce vei găsi să răspundă întrebărilor și căutărilor tale, astfel încât să-ți placă să te întorci din când în când. Pentru a căuta mai ușor un subiect poți folosi lista "Articole recomandate" și cuvintele cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare


3 comentarii:

Alle. spunea...

Fain baiatul. Imi place cum gandeste. M-am bucurat cand a subliniat chestia cu ipocrizia colectiva, pentru ca eu una nu o suport. Multe cazuri am vazut si auzit.
E bine sa privesti viata cu putin umor si detasare si apreciez oamenii care reusesc acest lucru fara a deveni superficiali si vulgari.

Razvan spunea...

Tare, rau de tot:)) am ras cu lacrimi. Multumesc!

Adina Amironesei spunea...

@ Alle.:
Da, chiar că e bine să privim lumea cu umor și detașare, mi-a plăcut cum ai spus! Iar faptul că îți dai seama încă de la 17 ani de acest lucru este și mai frumos! Felicitări pentru modul în care gândești și percepi lumea!
@ Răzvan:
Și eu am râs și mi-a plăcut felul în care spune aceste lucruri, de aceea am și postat filmulețul pe acest blog mult prea serios :))