"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

marți, 15 ianuarie 2013

Creează-ți ziua! [documentar]

Pâna acum câțiva ani aveam o mare suspiciune în ceea ce privește sursa informațiilor pe care le preluam și le aplicam în viața mea. *Și mă bucur că am o gândire rațională care mă împiedică să cred toate poveștile inventate de oameni pentru a-și explica ceea ce știința încă nu reușește să explice. 

Însă cu timpul mi-am dat seama că prejudecățile mă împiedică să intru în contact și cu alte informații care mi-ar putea face viața mai armonioasă și mai împlinită. Chiar dacă nu vin dintr-o sursă științifică și chiar dacă par sau chiar sunt doar povești inventate de oameni. Din momentul acestei conștientizări am eliminat complet prejudecățile și am păstrat drept ghidare doar două principii:

1. Spusele lui Buddha: "Nu credeţi în buna credinţă a tradiţiilor, chiar dacă datează de generaţii şi sunt larg răspândite. Nu credeţi un lucru numai pentru că mulţi alţii vorbesc despre el. Nu credeţi în bunele intenţii ale înţelepţilor din vremurile trecute. Nu credeţi în ceea ce v-aţi imaginat, sugestionându-vă că un zeu a fost sursa voastră de inspiraţie. Nu credeţi în autoritatea maeştrilor şi a preoţilor. După ce examinaţi totul, credeţi numai în ceea ce aţi verificat şi experimentat singuri şi consideraţi a fi rezonabil după felul vostru de a fi."

2. Dacă informația poate fi aplicată concret și în urma aplicării acesteia viața mea se îmbunătățește calitativ și se simplifică, atunci orice prejudecată legată de sursa informației este inutilă iar scepticismul merită doar păstrat în fundal.


Despre ceea ce oamenii numesc "crearea realității", despre ce anume înseamnă acest lucru și despre explicațiile date de psihologi acestui potențial s-au spus destule lucruri în documentarul pe care îl găsiți aici (link) și deja i s-a dedicat o ramură a psihologiei care se numește acum psihologie cuantică, denumire pe care o consider forțată.

Acestea fiind spuse, fără alte detalii, vă invit să urmăriți un material video cel puțin interesant și cu foarte mare aplicabilitate în viața noastră cotidiană având în vedere rolul important al subconștientului.

Vizionare plăcută!


Pentru a cerne credințele iraționale și a antrena gândirea critică propun în completare: 7 întrebări pe care să ți le pui înainte de a CREDE orice informație, Creierul, percepțiile și realitatea (1) și Creierul, percepțiile și realitatea (2). Aș spune chiar.. musai să știi acele informații😁.

***
Dacă ești pentru prima dată aici, îți spun bine ai venit! Toate articolele și materialele pe care le vei găsi în acest spațiu virtual ne ajută să evoluăm și să devenim din ce în ce mai conștienți. Poți căuta un subiect anume utilizând listele "Articole recomandate" și cea a cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


3 comentarii:

Beautician.Stela spunea...

vroiam sa vad filmul...a fost scos, cumva?

Adina Amironesei spunea...

@ BEAUTICIAN - STELA:
L-am verificat acum și e ok, se deschide. Poate că e vreo problemă la browserul cu care deschizi pagina. Spun asta deoarece știu că se mai întâmplă să apară blocaje de la browser.
Încearcă să deschizi cu Chrome dacă ai. :)

Beautician.Stela spunea...

multumesc mult!
L-am vizionat...mi-a placut.