"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 14 aprilie 2013

Recomandare film - Orașul îngerilor


Îngerii...Cred că nu există două viziuni asupra acestui subiect care să coincidă.
Dar oricare ar fi această viziune, ne-am întrebat cu toții cum ar fi dacă ar fi...
Și cum cei care au mai vizitat această pagină au observat că-mi plac exercițiile cu "ce-ar fi dacă" - posibil să nu se mire nimeni că mi-am amintit de un film mai vechi - City of Angels - dar minunat ca și concept/idee. Nu vă mai spun de ce și cum. Voi spune doar că... filmul face parte din categoria filme "de suflet" și că nu poate fi privit doar cu ochii ci, prin ochii sufletului.

Pentru o calitate bună a imaginii recomand cumpărarea dvd-ului, dar dacă preferați varianta online, iat-o mai jos preluată de pe acest site-link. Dacă nu se încarcă automat, subtitrarea se setează din bara de jos a player-ului. Vizionare plăcută!


O părere... metaforică despre îngeri am spus aici (link).
În cazul în care este prima dată când ai ajuns pe această pagină, îți spun bine ai venit! Sper ca ceea ce vei găsi să răspundă întrebărilor și căutărilor tale, astfel încât să-ți placă să te întorci din când în când. Pentru a căuta un subiect anume poți folosi listele "Articole recomandate", cuvintele cheie sau căsuța "caută" din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag   *>:D< îmbrăţişare



4 comentarii:

energiainimii spunea...


MA BUCUR ADINA CA AM PUTUT VIZIONA IARASI ACEST FILM.

MULTI NU SUNT CONSTIENTI CA SUNTEM SUPERIORI INGERILOR: MIROSIM, GUSTAM PIPAIM ETC, CEEA CE CA SPIRIT NU POTI NICI UNA DINTRE ACESTEA.

TE IMBRATISEZ CU AFECTIUNE PTR TOT CEEA CE FACI.

PACE, LUMINA SI IUBIRE!

ianculescuhimself spunea...

L-am vazut zilele trecute. Foarte interesant film. Niste idei expuse simplu, atat de complicat.

Multumesc pentru recomandare!

ion adrian spunea...

Multumesc Adina , l-am revazut cu placere si ca si prima oara m-am intrebat daca Luceafarul lui Eminescu o fi fost cunoscut de scenarist ?

Oricum a tratat frumos si uman povestea lui Eminescu

Dumitrescu.Vladimir.Luchyan spunea...

Va multumesc mult de tot pentru acest minunat film !

Cu stima,
Vlad.