"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 6 iulie 2013

Între identitate și alteritate

Formarea personalității fiecărui om este un fenomen complex și continuu. Chiar dacă la maturitate eul nostru pare să se fi format în totalitate, acesta este în realitate într-o continuă schimbare.
Gestionarea acestui proces este pentru mulți dintre noi dificilă și naște în fiecare perioade alternative de închidere și deschidere (link 1, link 2) către lumea exterioară. Dacă ne-am uita în jurul nostru acum, în societatea în care trăim, și am observa că suntem încă împreună atunci foarte probabil mulți am avea alte preocupări și o cu totul altă stare de spirit.
Dar cum separarea a atins cote alarmante iată că multora dintre noi ne este dor de acel împreună care ne aduce lacrimi în ochi atunci când îl mai observăm din când în când.

Este ceva vreme de când îmi doresc să vă împărtășesc un discurs drag, unul care atinge sufletul cu blândețe aducând cu el multă liniște și speranță. Este vorba despre speech-ul pe care actrița Thandie Newton l-a susținut într-una dintre edițiile TED. De privit prin ochii sufletului...vizionare plăcută!


În legătură cu acest articol sunt și articolele de aici (link), aici (link) dar și acesta (link).
Dacă este pentru prima dată când ai ajuns pe acest blog, mă bucur că ești aici! Sper să găsești și alte subiecte care să-ți placă în tabelul cu cuvinte cheie din coloana din dreapta.
Cu drag  *>:D< îmbrăţişare

2 comentarii:

Anonim spunea...

Suuuuper!

Tiza

energiainimii spunea...


Cat adevar si cata sinceritate; numai dupa ce poti vedea propriul eu care te manipuleaza poti tine astfel de discursuri.

Multumesc inca odata Adina!