"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 20 iulie 2013

O poveste despre poezie și pasiune


Dintotdeauna mi-a plăcut să ascult povești de viață. Mi-amintesc când, copil fiind, îmi țineam capul în palme și cădeam în visare, trăind și simțind poveștile celor care treceau pragul familiei noastre. Era ca și cum aș fi mers în excursie în lumi paralele. Abia mai târziu mi-am dat seama cât de multe lucruri am învățat din acele excursii în poveștile trăite de ceilalți. De aceea mi-am păstrat până în zilele noastre obiceiul de a călători în povești de viață și în filme, după cum mulți dintre voi deja știu. :))

Am întâlnit zilele trecute un discurs care m-a cucerit și m-a inspirat într-un mod minunat, fapt pentru care m-am gândit să-l ofer mai departe aici. Este vorba despre Sarah Kay - o poetă a zilelor noastre care s-a gândit să "resusciteze" poezia recitată și să o transforme într-un act educativ și inspirațional în același timp. Aceste lucruri Sarah deja le realizează prin său proiectul V.O.I.C.E. împreună cu Phil Kaye. Aici (link) e o „mostră” a activităților pe care Sarah Kay și Phil Kaye le susțin.

Urmărind discursul ei, nu poți să nu observi că atunci când un om își urmează pasiunea rezultatul este întotdeauna fascinant, iar acel om radiază în jurul său o bucurie...molipsitoare. Discursul începe bineînțeles cu o poezie, una neobișnuită, vă asigur. Absolut minunat! Vizionare plăcută!


INVITAȚIE: Cursuri acreditate A.N.C. finalizate cu certificat (valabil în România și U.E.)
✅Dacă ești un fan al dezvoltării personale și vrei să-ți transformi pasiunea într-o carieră în domeniu, hai la cursul de Consilier pentru Dezvoltare Personală! Când: 18, 19, 20 martie. Detalii AICI-LINK.
✅Dacă vrei să susții cursuri, prezentări, conferințe în mod profesionist sau dorești să-ți transmiți mesajul cu maxim impact, hai la cursul de Formator! Când: 25, 26, 27 martie. Detalii - AICI-LINK.
Ambele se vor desfășura: online pe Zoom din confortul casei tale. La fiecare dintre ele primești un suport de curs consistent* și un pachet consistent de tehnici de lucru, exemple concrete, studii de caz utile, fișe de lucru/exerciții. Te aștept cu drag și bucurie 💗
***

Articole conectate:
- O poveste despre pasiune, feminitate și feminism,
- Motivația - motorul evoluției și
- Cum să trăiești viața cu pasiune.


Cărți recomandate:
- "Descoperă-ți Elementul" -Ken Robinson- comandă online aici-link;
- "Talentul nu este suficient" -John C. Maxwell- comandă online aici-link;
- "Dă sens vieții. Cum să alegi ceea ce contează" -John C. Maxwell- comandă online aici-link;
- "Fără limite" -John C. Maxwell- comandă online aici-link;
- "Putere nemărginită" -Anthony Robbins- comandă online aici-link;
- "Excepționalii" -Malcolm Gladwell- comandă online aici-link;
- "Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat" -Daniel H. Pink- comandă online aici-link;
- "Câteva motive sa iubești viața" -Matt Haig- comandă online aici-link;
- "Curajul în sălbăticie" - comandă online aici-link.
***
Dacă ești pentru prima dată în acest spațiu virtual, îți urez bun venit! Este un blog ce oferă informații din sfera dezvoltării personale și alte materiale ce ne ajută să înțelegem mai bine natura umană și realitatea. Poți căuta un subiect care să-ți placă folosind lista cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept,
cu drag 💗

2 comentarii:

Anonim spunea...

Inspirata recomandare, atat in ceea ce priveste persoana in cauza cat si in ceea ce reuseste sa transmita in jur. Pe alocuri aduce cu Oana Pellea, eliberand prin ochi aceeasi lumina frumoasa, inspirand puritate, bunatate si mult curaj. Trebuie remarcat talentul actoricesc remarcabil, probabil innascut. Multumesc.

Adina Amironesei spunea...

@ Anonim:
Și mie mi-a plăcut mult, emană toate lucrurile pe care le-ai spus și întradevăr puterea interioară a Oanei Pellea. Îmi pare rău că Oana Pellea are atât de puține apariții publice. Am pus pe blog doar una aici.
Mulțumesc pentru vizită și "semnul" pe care l-ai lăsat >:D<