"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 22 decembrie 2013

Recomandare film - Exact ca în rai

Ne apropiem cu pași repezi de sfârșitul de an și parcă, acum mai mult ca în alte perioade ale anului, suntem mai dispuși să facem bilanțuri privind lucrurile pe care le-am făcut și cele pe care am fi dorit să le facem altfel. Chiar dacă rezultatele acestor bilanțuri nu sunt întotdeauna îmbucurătoare, putem să ne bucurăm de faptul că am experimentat și că doar așa putem afla ce e mai bine pentru noi astfel încât să putem face apoi schimbările pe care le considerăm potrivite.

Fie că facem sau nu parte dintre cei care s-au scufundat în muncă anul acesta, filmul pe care îl propun astăzi aduce câteva întrebări privind măsura în care am avut grijă și de alte arii ale vieții noastre. Dincolo de aceste întrebări "serioase" filmul de mai jos este unul care aduce multă bucurie și de aceea îl găsesc potrivit pentru astăzi sau pentru aceste zile din preajma sărbătorilor. Nu vă povestesc ce și cum, cred că titlul spune suficient :)), vă spun doar că în rolurile principale vă vor încânta Reese Witherspoon și Mark Ruffalo și că este o comedie care merge...la suflet. Filmul este preluat de aici (link), dar bineînțeles, pentru o vizionare de calitate cumpărarea dvd-ului este varianta optimă. Vizionare plăcută!

Link alternativ aici (link)

În cazul când ai ajuns pentru prima dată în micul meu univers, mă bucur să-ți urez bun venit! Ideea de bază a acestei pagini este dezvoltarea personală integrală pe care am descris-o aici (link). M-aș bucura să găsești lucruri care să-ți placă și să-ți fie utile călătoriei tale spre tine însuți fie în lista "Articole recomandate" fie în tabelul cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Te mai aștept...
 Cu drag   *>:D< îmbrăţişare

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte bun filmul dar site-ul. nota 10