"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

miercuri, 5 februarie 2014

Informații care mi-au schimbat viața (35)

Deși trăim într-o eră în care informația este într-o cantitate impresionantă și este în mare parte "la liber", cred că cea mai mare provocare a acestor vremuri este găsirea modului în care să o implementăm în viața noastră și a felului în care aceasta ne poate îmbogăți și împlini.

Astfel, cu toate că există o multitudine de conexiuni care s-au făcut între noile descoperiri științifice și consecințele acestora asupra sănătății noastre și a modului de viață, multe dintre acestea nu-și găsesc ecou în cunoașterea noastră, în comportament și în modul traversăm experiențele pe care le trăim. Din acest motiv, orice nou material care conține conexiuni și moduri noi de a le explica este binevenit și merită împărtășit mai departe.

Materialul video pe care îl dau astăzi mai departe în seria cu titlul de mai sus este un interviu cu un om remarcabil – Gregg Braden – vizionar, speaker internațional și mai important de atât – un om care a reușit să-și formeze după ani și ani de studiu o viziune despre ceea ce poate fi numit "Big Picture" (marele tablou), adică legătura dintre noile descoperiri din știință și vechile tradiții. Marele său dar este felul în care acesta explică noțiunile științifice astfel încât să înțeleagă toți cei care îl ascultă, indiferent de domeniul pregătirii lor de bază. Consider că este un dar foarte important în transmiterea informațiilor atât de complexe.

A scris multe cărți care au ajuns bestseller și au fost traduse în foarte multe țări, în limba română fiind traduse următoarele:
- "Matricea divină" - comandă online aici-link (transport gratuit);
- "Vindecarea spontană a credinței" - comandă online aici-link (transport gratuit);
- "Timpul fractal" - comandă online aici-link (transport gratuit);
- "Pășind între lumi" - comandă online aici-link (transport gratuit);
- "Adevăr profund" - comandă online aici-link (transport gratuit);
- "Codul lui Dumnezeu" - comandă online aici-link (transport gratuit).

A participat la realizarea multor documentare dintre care amintesc: "Legea Rezonanței" (link) și "Poți să-ți vindeci viața" (link). Este cunoscut la noi și pentru două secvențe foarte importante din conferințele sale, pe care le puteți urmări sub formă de listă aici (link). Nu fac o prezentare mai cuprinzătoare a acestuia deoarece există una care precede interviul de mai jos - care a fost realizat de DigiPlus cu ocazia vizitei și conferinței sale în România anul trecut.

Din punctul meu de vedere consider că este un material care merită 100% timpul investit dacă ne dorim să înțelegem mai bine cum "funcționează" lumea în care trăim și felul în care noi ne influențăm unii pe ceilalți și pe ea, lumea, deopotrivă. Vizionare plăcută! 


Celelalte articole din seria "Informații care mi-au schimbat viața" se găsesc aici (link) dar merită să vedeți și materialele de aici-link, aici-link și aici-link
***
Dacă este pentru prima dată când ai ajuns aici, îți urez bun venit! Sper ca ceea ce vei găsi să fie pe placul tău. Poți găsi mai ușor subiectul dorit cu ajutorul listei "Articole recomandate" sau cea a cuvintelor cheie, ambele fiind în coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare



6 comentarii:

Laura spunea...

Nu are cum să fie uşor!

Marcela Voinea spunea...

Draga Adina , i-ti multumesc din suflet pentru aceasta postare.In sfirsit a aparut un material cu confirinta lui Gregg Braden in Bucuresti , la care mi-am dorit mult sa ajung si nu am reusit , dar sunt fericita ca a ajuns fiul meu....si cum nimic nu este intimplator , sigur el avea mai multa nevoie sa ajunga acolo decit mine .Pe ziua de astazi ai facut cel putin un om fericit , pe mine ,inca o data i-ti multumesc pentru tot ce faci .......cu drag , si bucurie.......

Anonim spunea...

Dupa o noapte de frămantari si tristete, aceasta ascultare mi-a reasezat inima si valurile de compasiune au prabusit zidul rezistentei mintii mele de cooperare cu tovarasul meu de viata ales.
Este extraordinar de benefic sa-mi stiu sentimentul propriei puteri. Si nu numai, imi creez posibilitatea de a simti aceeasi putere in tovarasul meu de viata atunci cand il strang in brate din tot sufletul. Totul se disipa fara nici un fel de cuvinte. Este ca si cum as cuprinde intr-o imbratisare de recunostinta ceea ce sunt asa cum sunt. Si mi-e bine. Din inima, Ionelia
P.S. Astazi am invatat ca ascultarea se produce instant, fara taraganari si scepticism.

Anonim spunea...

Buna intrebar:ce am eu de oferit?
Multimesc din nou!Lucia Enache.

Anonim spunea...

Buna Adina!
Un regal! Un interviu extrem de placut, interesant si bine montat, intre doua persoane extrem de luminoase si agreabile. Mai vreau asa ceva. Multumesc!(E.A.)

Anonim spunea...

Buna Adina!
Este prima data cand mi se intampla sa ma reintorc la un material cu sentimentul ca nu m-am saturat de el, ca fascinatia pe care mi-a produs-o la prima "citire" nu a fost completa. Am avut placerea si rabdarea sa revad intalnirea electrizanta (din punctul meu de vedere) dintre G.B. si I. I. si am avut senzatia unui dialog intre doua personalitati care se agreeaza, pretuiesc si respecta reciproc si din care a rezultat pentru spectator cateva paradigme noi care ar trebui sa constitue arhetipurile noului sau comportament. De la inovatorul (pe atunci) dicton lansat de presedintele J.F.Kennedy (citez din memorie) " ... nu te intreba ce trebuie sa iti ofere America ci intreaba-te ce poti tu sa ii oferi Americii ..." s-a ajuns la ".. nu te intreba ce poti sa obtii de la LUMEA in care vietuiesti, ci mai degraba ce anume poti oferi chiar tu LUMII in care ai fost parasutat..." Recunosc ca nu am stiut de conferinta distinsului invitat (canalele media si presa nu au timp pentru popularizarea unor asemenea informatii eveniment) si imi pare rau ca nu am participat la ea. Banuiesc ca s-au pus intrebari interesante si s-au primit raspunsuri super avizate. Imi exprim rugamintea ca in masura in care dispui de asemenea informatii, pe viitor, sa le faci publice pe blog, plecand de la ideea ca o lumanare care aprinde pe o alta practic nu pierde nimic, aspect care se circumscrie noii paradigme propuse. Inca o data, multumesc mult, mult de tot!(E.A.)