"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

marți, 15 aprilie 2014

Regăsirea potențialului interior [emisiune]

De curând am avut ocazia să particip la una dintre edițiile emisiunii "Dimensiunea a 4-a" realizată la TVR Iași de Alexandra Coman. Am vorbit despre subiectul meu de suflet - Regăsirea potețialului interior - dar și despre exactitatea științelor "exacte", despre cunoaștere în general, despre eliminarea suferinței, simplificarea vieții și împăcarea cu sine. Sper să vă placă, vizionare plăcută și cu folos!
*Mulțumesc din suflet Alexandrei pentru ocazia de a împărtăși aceste gânduri .


* Dacă ai nevoie de sprijin/ghidare în procesul de transformare sau clarificări care să te-ajute să-ți schimbi perspectiva - îți pot fi alături. Mă poți contacta pe adresa: adina.amironesei@yahoo.com și vom programa o ședință de consiliere. Despre mine găsești informații aici-link. Celelalte emisiuni se găsesc AICI-LINK.


Dacă ești aici pentru prima dată, îți urez bun venit! Sper ca informațiile pe care le vei găsi aici să-ți fie de folos în căutările tale. Poți căuta subiectul dorit utilizând lista "Articole recomandate" și cuvintele cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare



2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Adina!
Am abordat postarea in primul rand pentru a te revedea "in actiune" si am constatat ca in linii mari "imaginea memorata" se suprapune peste ceea ce am vazut si simtit pe parcursul emisiunii.
Nu am mai urmarit acest format al televiziunii locale Iasi pana in prezent, si sincer, ma asteptam la mai mult. Se pare insa ca doamna Alexandra Coman nu a reusit sa te "valorifice" la maximum.
Am ramas cu o neclaritate pe care mi-as dori-o solutionata. Nu mi-a ramas limpede daca viteza luminii a fost masurata de-a lungul timpului cu o mai buna acuratete sau masuratori diferite (in aceleasi conditii riguroase) au generat valori diferite, conducand la ideea ca aceasta viteza nu este o constanta universala absoluta(!?).
Nu doresc sa cad in pozitia "prostului de serviciu", a celui care are in permanenta ceva de reprosat, insa am ramas cu senzatia ca "scenografia" ambientului in care s-a desfasurat dialogul (si nu intru in detalii pentru ca nu-si au rostul) putea sa fie de o calitate mai buna si sa reflecte un mai mare respect pentru invitat. Parerea mea.(E.A.)

catia spunea...

Si eu am asteptat un format mai coerent al emisiunii, un dialog mai structurat. Apreciez totusi ca a existat aceasta oportunitate, avand in vedere ca televiziunile in general prefera un cu totul alt gen de emisiuni.
Lasand la o parte aceste aspecte, organizatorice sa zicem, m-am bucurat, ca de fiecare data, de prezenta ta, de modul cum te transmiti. Daca informatiile au reprezentat particularitati mai mult sau mai putin unitare (si clare), in schimb prezenta ta, tu-cea-de-acolo, a constituit marele castig pt mine, privitor al acestei emisiuni.