"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 21 iunie 2014

Să învățăm de la...elefanți

Încă mai avem multe de aflat și de învățat de la animale pentru că sunt multe lucruri pe care acestea ni le dezvăluie doar dacă avem răbdarea să le privim uitând pentru o clipă că suntem oameni...

Pentru că acestea ne ating sufletul în moduri nebănuite și deschid uși ale sufletului nostru pe care altfel le-am deschide cu greu, am "preparat" pentru astăzi un video ce cuprinde câteva lucruri despre...elefanți. Sunt cuprinse în el câteva clipuri speciale care m-au impresionat. Aș putea să-l descriu drept "terapie cu elefanți" deoarece în cazul în care ne deschidem inima și simțurile, imaginile au valoare terapeutică. Vizionare plăcută prin ochii sufletului...


Dacă tot am propus acest video, vă propun și două romane bestseller (transport gratuit la comanda online):
- "Apă pentru elefanți" -Sara Gruen- comandă online aici-link;
- "La marginea apei" -Sara Gruen- comandă online aici-link.
Primul roman este cel după care s-a realizat filmul cu același titlu (în rolurile principale: Robert Pattinson, Reese Witherspoon si Christoph Waltz) - pe care îl recomand de asemenea, adrese de vizionare aici-link și aici-link.
Al doilea a fost numărul 1 pe listele de bestselleruri din New York Times și USA Today, inclus pe Publishers Weekly Bestseller List si Indie Bestseller List. National Post Best Book of the Year. BookPage Top Pick in Fiction. Ambele romanele semnate de Sara Gruen sunt traduse în peste 45 de limbi și s-au vândut până în prezent în peste 10 milioane de exemplare.
***
Dacă ești pentru prima dată în micul meu univers, îți urez bun venit! Sper să găsești subiecte pe placul tău și să revii din când în când. Pentru a căuta mai ușor un anume subiect poți folosi listele "Articole recomandate" și cea a cuvintelor cheie (coloana din dreapta). Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos. Cum se numeste melodia din clipul cu elefantul care plange? Multumesc!

Mihaella Gheorghiu spunea...

minunat

Adina Amironesei spunea...

@ Anonim:
Cum spuneam și mai sus, am preluat clipurile de pe Youtube eu doar le-am reunit și editat puțin. Nu știu ce piesă este, îmi pare rău.