"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 30 octombrie 2016

O lecție tulburătoare despre umanitate (+ recomandare film)

Mărturisesc că în ultimii ani am învățat foarte multe lucruri despre oameni. Pentru că mi-am dorit, pentru că sunt pasionată de tot ce ține de oameni și umanitate. Seminariile și serile de inspirație și povești mi-au demonstrat că a învăța despre oameni este o aventură fără sfârșit. Nu poți spune niciodată că ai învățat destul 😁.

Aceste întâlniri mi-au confirmat faptul că toți oamenii sunt fascinanți dacă ai răbdarea să-i cunoști, și faptul că fiecare om este un izvor infinit de surprize, diferențe, contraste. Și totuși suntem atât de asemănători. Depinde doar de unghiul din care privim.

La seminarii dar mai ales la serile de povești mă bucur de fiecare dată ca un copil când sunt martora apropierilor sufletești. Pentru că da, apropierile sunt naturale și inevitabile și se produc pe măsură ce oamenii își dezvăluie reciproc experiențele prin care au trecut. Povestea personală. Sunt momente atât de emoționante încât mă simt binecuvântată că sunt prezentă.. 


Oamenii sunt povești umblătoare. Iar dacă printr-o minune, de mâine, am deveni transparenți și am umbla cu poveștile personale la vedere, sunt convinsă că nimeni nu ar mai putea judeca pe nimeni și nimeni nu ar fi în stare să facă nici un rău nimănui.

Discursul pe care-l dau mai departe astăzi este unul profund răscolitor. Pentru cei care ascultă cu inima. Și are legătură cu ce spuneam mai sus. Sper ca întrebările din final să vă aducă o temă de reflecție minunată pentru zilele următoare..


Filmul pe care-l propun astăzi are legătură cu "zidurile" sufletești dar într-un alt mod. Este o peliculă care mi-a adus multe zâmbete dar și multe conștientizări. Poate că unii ar spune că e doar o... comedie 😁. Dar cred că este mai mult de atât dacă o privim în profunzime. Se numește "Blind Date / Un peu, beaucoup, aveuglement!" și, cu speranța că o să vă placă și vouă, vă invit să-l vizionați de pe dvd sau aici mai jos, vizionare plăcută.. (*reclamele aparțin site-ului unde am găsit filmul)


ANUNȚ: Sâmbătă 2 noiembrie voi susține la IAȘI al patrulea seminar din seria Pași spre Armonie cu are tema: DETOXIFIERE EMOȚIONALĂ. Este un seminar interactiv dedicat celor care doresc să-și înțeleagă profund emoțiile, să se elibereze de povara celor toxice și să-și regăsească echilibrul sănătos. Detalii privind conținutul și participarea găsiți aici-link, Vă aștept cu drag și exerciții utile 💗.

* Dacă ai nevoie de sprijin/ghidare în procesul de transformare interioară și conștientizare - îți pot fi alături. Mă poți contacta pe adresa: adina.amironesei@yahoo.com și vom programa o ședință de consiliere. Despre mine găsești informații aici-link.
***

Cărți pe care le recomand astăzi vorbesc despre relațiile umane și despre capacitatea noastră de a accepta, a ierta și a dărui..:
- "Trăind cu cei apropiați în fiecare zi...viața!" -Jacques Salomé- comandă online aici-link;
- "Trăind cu ceilalți în fiecare zi...viața!" -Jacques Salomé- comandă online aici-link;
- "Vorbește-mi, am atâtea să-ți spun" -Jacques Salomé- comandă online aici-link;
- "Iertarea și compasiunea" -Alice Wheaton- comandă online aici-link;
- "Forța binelui. Viziunea lui Dalai Lama pentru lumea de azi" -Daniel Goleman- comandă online aici-link.
***
Dacă ești pentru prima dată aici, îți spun bine ai venit! Toate articolele și materialele pe care le vei găsi în acest spațiu virtual au darul de a ne ajuta să creștem și să devenim din ce în ce mai conștienți de posibilitățile noastre și de natura realității în care trăim. Poți căuta un subiect anume utilizând lista cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


Niciun comentariu: