"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

marți, 14 iunie 2011

Mesajele Universului - "Tuning In - Spirit Channelers In America"


În interacțiunea noastră cu mediul exterior, pe tot parcursul vieții, primim mereu mesaje. Fie că vin de la cei cu care interacționăm, fie că vin prin mijloace media sau prin intermediul naturii în întregimea ei, "semnalele" Universului vin într-un flux continuu către noi în încercarea de a ne arăta sau a ne învăța ceva. Universul ne pune la dispoziție în acest fel un mod de comunicare cu el și în același timp cu noi înșine din perspectiva interconectării noastre cu acest UNU care suntem.

În graba de a realiza lucrurile pe care societatea le consideră "importante" pentru realitatea în care trăim, destul de puțini oameni își abat atenția asupra acestor mesaje (care sunt de cele mai multe ori subtile). Ne găsim mereu scuze, lipsa de timp și "îndatoririle" zilnice fiind cele mai folosite. Sau chiar dacă am trecut de "etapa" cu scuzele, apar în continuare suspiciuni, îndoială, frici, prejudecăți și multe alte lucruri din acestă gamă - care ne fac de multe ori să refuzăm sau să minimalizăm importanța "mesajelor" din cauza căilor... ciudate prin intermediul cărora ajung la noi.

În legătură cu acest fapt, poate că prima suspiciune care ne vine în minte provine din întrebarea: cum putem ști dacă ceea ce observăm, auzim sau simțim subtil sunt semnale reale sau reprezintă manipulări ale cuiva..? Și este o suspiciune întemeiată.

După părerea mea, ne putem da seama de natura mesajului prin starea pe care acesta o creează în noi înșine. Eu cred în mesajele care îmi aduc o stare de pace interioară, armonie și bucurie profundă. În cursul conștientizării lucrurilor, am învățat că "mesagerul" contează mai puțin și că cele mai importante sunt informațiile cuprinse în mesaj, mai exact ce îmi aduc acestea nou, util și aplicabil în viața de zi cu zi.


Fie că credem sau nu în conexiunea dintre noi și fiecare ființă sau lucru din Univers, cred că în viața fiecăruia vine un moment când conștientizăm necesitatea luării în considerare a acestor "mesaje" pe care ni le transmite Universul.

Dacă ați ajuns să acceptați acest fapt, vă invit să vizionați un film care pentru mine a reprezentat un puternic liant între cuantele de cunoaştere pe care le-am adunat de-a lungul vremii.

"Tuning In: Spirit Channelers în America" - este un documentar cu adevărat unic care a apărut în septembrie 2008 şi care este rezultatul a 10 ani de anchetă în fenomenul spirit-channeling, anchetă elaborată de către regizorul David Thomas.

Pentru cei care nu cunosc termenul: "channeling"-ul este o practică ce (se spune că) datează încă din antichitate în care un om aflat într-o stare de transă (de obicei, dar nu neapărat), face o conexiune psihică și energetică cu o entitate din alte dimensiuni ale Universului. În acea stare, cel care face "channeling"-ul este capabil să interacționeze interdimensional interpretând mesajele ce le primește (și le transmite) și simultan poate stabili un contact între oameni și entitatea respectivă.

Pentru prima dată, șase dintre americanii care fac channeling sunt prezenți în același film cu scopul de a ne oferi o perspectivă mai amplă asupra fenomenului dar și pentru a răspândi informații de mare valoare pentru noi toți.


Este într-adevăr interesant că: indiferent de timp și spațiu "entitățile" vorbesc ca unul, esența mesajelor coincide, iar mesajul final al filmului este unul clar, profund și încurajator pentru întreagă omenire.

Cum spuneam și mai sus, nu este neapărat necesar și nici foarte important să credem în existența entităților extraterestre sau de altă natură pentru a oferi atenție acestui film. Cele mai importante sunt informațiile pe care ni le aduce documentarul şi cum schimbă acestea percepția noastră asupra realității și implicit asupra vieții pe care o trăim. Vizionare plăcută !


*Post-editareDupă 6 ani de la lansarea filmului a apărut și cartea scrisă de David Thomas ce conține informații recente de la cei pe care i-ați urmărit în film (este un fel de up-date al filmului):
"Să intrăm pe frecvența Universului" - comandă online aici-link.
***
Dacă ești pentru prima dată în căsuța mea virtuală, îți urez bun venit! Sper să-ți placă ce vei găsit și să te întorci din când în când. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare



16 comentarii:

marul spunea...

:)))) e cu " copy " si " paste " , nu ?

Adina Amironesei spunea...

@ marul:
Da cautare pe Google o fraza la intamplare si vezi ce rezultate apar..:)

Anonim spunea...

RECLAMA CAPMANIEI SPIRITUALE DIN ROMANIA:

VENITI LA CARCIUMA NOSTRA "UNIVERSala"NUMAI AICI PUTETI SERVI PANA IN 2012 MICI SI BERE GRATUIT...
SI CA UN BONUS LUNA ACEASTA VA VINDEM KARMA PE CAIET!

Adina Amironesei spunea...

@ BUTTERFLY EFFECT:
Nu am inteles comentariul tau...vrei sa dezvolti ce ai vrut sa spui..?

Anonim spunea...

Da,desigur as putea dezvolta in mii de randuri sau zeci de ore de discutii.Imi asum permisiunea de a-ti recomanda cel putin 2 carti:una se numeste :Guvernarea din Umbra",iar cea de-a doua:"Marile mistere ale piramidei oculte".
Sunt doar un inceput in a afla ca orice informatie,absolut orice acesti oameni de ceva timp incerca sa raspandeasca in lume,nu este nimic altceva decat un amalgam de povesti culese din istoria lumii vechi -putin sau mai mult accesibila tuturor- peste care adauga putin din stiinta moderna si incerca a o servi ca modalitate de a evolua.Totul a fost atat de bine pus la punct si cu uimire observ ca au reusit -ca sunt omanenii care deservesc neconditional scopul fara sa aiba habar de el.
Pentru a nu lungi la infinit discutia ti-am recomandat cartile de mai sus si inchid cu posibilitatea de a o continua!
Numai bine iti doresc, Adina!

Adina Amironesei spunea...

@ BUTTERFLY EFFECT:
Eu nu am gasit nici o idee in film care sa manipuleze in vreun fel. Iar pentru mine importante sunt ideile si cum ma ajuta acestea sa imi imbunatatesc viata.

Cum spuneam in aproape fiecare text de pe aceasta pagina, fiecare are dreptul la o parere. Putem trai in pace si daca avem idei/conceptii diferite.
Iti multumesc ca mi-ai impartasit parerea ta. :)

Anonim spunea...

Eu nu cred sa fi amintit cumva ceva despre "manipulare".Eu nu cred sa fi insinuat asa ceva!
Ar fi multe de spus.Nu are rost sa intram in nici o plomenica.Am urmarit blogurile...si atata timp cat totul se rezuma la:"pentru mine importante sunt ideile si cum ma ajuta acestea sa imi imbunatatesc viata"...nu cred ca ar fi ceva de spus.Cat despre pace ,idei/conceptii diferite nu cred ca vreodata umanitatea a atins macar o secunda de uniune si pace deplina.Dar acesta este un alt subiect.
Pararile mele le stiai,Adina...unele sau schimbat alte au fost inlocuite...
Gratia si Libertatea divina fie mereu cu tine!
Ana M!

Anonim spunea...

M-am uitat la 15 minute din documentar, buna traducerea si e super ca apar astfel de materiale pentru a face mai cunoscut chaneling-ul. Good job.

Anonim spunea...

@Butterfly effect
n-am inteles nimic din comentariile tale
orice film are o sursa, filmul nu atentioneaza vizitatorul ca este sursa unica
intotdeauna trebuie sa existe un butterfly care se plimba din blog .
documentarul este exceptional raspunde la multe intrebari existentiale, spirituale si de logica a nonconvestionalelor, succes si nu va uitai la fluturi.

fotografnuntidana spunea...

cam ciudat

Adina Amironesei spunea...

@ fotografnuntidana:
Ce anume e ciudat..?

Hnassy spunea...

...eu iti dau perfeca dreptate!!!

Kato spunea...

Multumesc Adina ! Unul dintre cele mai bune filme vazute vreodata !

Adina Amironesei spunea...

@ Katonanico:
Mulțumesc și eu pentru acest "semn"! >:D<

Anonim spunea...

Foarte interesant si probabil un moment de sincronicitate pentru mine. Multumesc pentru acest share, ma face sa revin la dvs.

Spor la treaba! :-) ca sunt multe de facut... ;-)

Anca

Omul spunea...

Sincere mulţumiri pentru munca depusă spre împărtăşirea cunoştinţelor cu oamenii. Un material care a venit în întâmpinarea nevoilor mele, namaste!