"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

joi, 4 octombrie 2012

Etapele transformării interioare (I)


Fie că simțim la nivel profund, fie că doar la nivelul superficial al ființei, fiecare dintre noi trece prin transformări interioare care, în funcție de profunzimea lor, ne produc stări neplăcute, bulversante, uneori chiar greu de controlat.

Mărturisesc că nu-mi place cuvântul „etape” deoarece duce cu gândul la o anumită ordine ori, când vine vorba despre stări, noi oamenii suntem unici și ne manifestăm în mod unic, așa că nu poate fi vorba de o ordine a desfășurării stărilor prin care trecem și nici de o rețetă universal valabilă pe care s-o aplice cineva pentru a-și face drumul mai ușor.

Dar totuși se întâmplă ca unele stări să fie asemănătoare, astfel încât o discuție despre acestea ne poate oferi idei, ne poate produce click-uri specifice care să ajute la rezolvările propriilor situații prin care trecem.

Găsirea de astfel de puncte comune pe care le-am sesizat pe drumul transformării mele interioare și a multor persoane cu care am avut ocazia să comunic m-a determinat să propun această temă Mariei Avrămasca pentru o nouă ediție a emisiunii "Viața privită prin ochii sufletului".

Despre motivele care ne determină să alegem calea transformării interioare, despre căi spirituale clasice și individuale, despre vibrații, întregirea ființei și legătura acestora cu extinderea conștiinței, despre piedicile și capcanele pe care le întâlnim pe drumul acestei transformări dar și despre rolul umbrei și al întunericului - câteva moduri de a privi aceste lucruri (unele chiar amuzante) găsiți în emisiunea de mai jos...

Vizionare plăcută!


Update: Partea a II-a a emisiunii o găsiți aici-link.

Later edit: Articole recomandate în continuarea subiectului:
- Aspecte ale căutarii spirituale (1),
- Aspecte ale căutarii spirituale (2),
- Renunțarea la căutarea spirituală NU e ceea ce pare (3).


Dacă ai ajuns pentru prima dată în căsuța mea virtuală, îți spun bine ai venit! Articolele pe care le vei găsi aici cuprind informații utile pentru dezvoltarea noastră dar și recomandări de filme sau materiale video ce aduc bucurie pentru suflet. Sper să îți placă și să revii din când în când. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare



7 comentarii:

Cristina Luntrașu spunea...

Foarte interesanta emisiunea.Va urmaresc cu placere si va iubesc!

Adina Amironesei spunea...

@ Cristinn:
Mă bucur mult! Te îmbrățișez cu drag >:D<

Mario spunea...

Felicitari pt emisiune!

Adina Amironesei spunea...

@ Mario:
Mulțumesc foarte mult, Mario!
Și eu te felicit din nou pentru emisiunile la care ai participat și pe care le-am urmărit!
Cu drag >:D<

Anonim spunea...

Tolle nu se citeste Toll,ca in franceza,ci Tolli(engl.),asa cum se aude in videoclipuri.Va rog varificati.

ionica33 spunea...

materialul este extrem de ineresant si de real; le spui atat de natural! mi-am dat seama cat de putine lucruri stiu si cate mai am de invatat; esti un om minunat! sa fii binecuvantata!

Adina Amironesei spunea...

@ Ionica33:
Mulțumesc ♥