"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

marți, 12 martie 2013

Informații care mi-au schimbat viața (6)

Mi s-a întâmplat în ultima vreme să vorbesc cu persoane care suferă de diverse boli grave sau mai puțin grave. În majoritatea cazurilor, medicii la care au fost le-au prescris liste lungi de medicamente și/sau le-au recomandat să se pregătească de operații.

În timpul discuțiilor pe care le-am avut am amintit că medicina a evoluat în numeroase direcții și că există informații noi care schimbă lucrurile mult față de ceea ce se știa pâna acum. Am dat și detaliile necesare pe scurt atât cât a fost posibil. Am primit răspunsuri care pleacă de la "Posibil, dar nu cred că se aplică în cazul meu", "Așa ceva nu cred", "Nu, nu are cum să fie chiar așa", până la "Nu știu eu, dar doctorii la care am fost mi-ar fi spus dacă ar fi fost așa"...

Adevărul este că nici 10% dintre doctori nu au timpul necesar pentru a se pune la punct cu ultimele noutăți din genetică sau din alte ramuri ale medicinei sau biologiei (link). Am spus 10% dar cred că procentul medicilor care reușesc să țină pasul cu descoperirile este mult mai mic așa cum se întâmplă și cu oamenii din domenii precum fizica (link) sau chimia.

Cred că oamenii au ajuns să își pună prea mult încrederea în medici și de aceea, prin diverse căi din mass-media, atâtea întâmplări din spitale vin spre noi să ne "îndrume" să schimbăm ceva în concepțiile noastre în ceea ce privește tratarea dezechilibrelor de orice natură din ființa noastră.

Informațiile există, dar depinde de noi dacă luăm în calcul sau nu faptul că lucrurile nu au cum să rămână așa cum s-a învățat la școală acum "n" ani, ci se schimbă mereu, lucruri noi descoperindu-se în fiecare zi, fără ca oamenii să reușească să țină pasul cu ele. Dacă am vorbi de lucruri care nu au aplicabilitate directă, ar mai fi cum ar mai fi, dar dacă vorbim despre sănătate cred că ar fi necesară o atenție mărită.

Din motivele de mai sus, nu am să fac o prezentare detaliată a conferinței lui Bruce Lipton (link) de mai jos, spun doar că pe mine m-a convins și că, dacă nici cei peste 30 de ani de cercetare nu sunt o dovadă că lucrurile pe care le spune sunt adevărate, atunci nu știu ce altceva ne-ar mai putea convinge. CV-ul lui Bruce Lipton poate fi citit aici (link) iar conferința se numește "Biologia percepției" și consider că este insuficient popularizată, de aceea îi dedic locul astăzi aici.

Precizez și faptul că Bruce Lipton este autorul următoarelor cărți bestseller:
- "Biologia credinței" - comandă online aici-link sau aici-link;
- "Evoluția spontană" - comandă online aici-link sau aici-link;
- "Efectul de lună de miere" - comandă online aici-link sau aici-link.

Mulțumiri și recunoștință domnului Marian Matei pentru traducere. Vă doresc vizionare plăcută și cu folos!


Dacă este prima dată când ai ajuns pe această pagină, poți găsi un documentar de excepție în care Bruce Lipton are o contribuție importantă aici (link), iar celelalte articole din seria "Informații care mi-au schimbat viața" sunt aici (link).

Există mai multe articole de aici s-ar încadra cu succes în această serie, dar știu că le vei găsi oricum dacă e important pentru tine. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


3 comentarii:

Anonim spunea...

Adina, apreciez toate postarile tale, sunt pline de informatie noua si de filmulete interesante. Cea cu geometria fractala mi-a schimbat complet modul in care vad lumea, desenez, actionez.
Legat de medicina cred ca exista un curent principal care are inertie mare si atrage in el marea majoritate a oamenilor si acesta este medicina clasica si cateva directii noi. Directiile noi sunt mai mult imprint-ul viziunilor unor inovatori, un fel de Thomas Edison-i ai medicinei... Va dura ceva vreme pana vor fi preluate si integrate aceste directii noi. Pana la acel moment mingea sta in terenul fiecaruia, adica te informezi si iei decizii in consecinta. Eu personal nu as discredita medicina clasica, aceasta are rolul ei. Cand am avut o criza oribila de hernie de disc desi aveam convingerea ca se leaga de tensiuni psihice si ca pot controla durerea, am apelat la medicamente pentru ca in cazul unei crize acute sunt convinsa ca aceasta este cea mai buna cale. Pe termen lung am ales sa fac alt gen de terapie. Se complica si mai tare lucrurile cand iei decizii pentru un copil in suferinta. In concluzie sunt mai moderata si cred ca se poate discerne in functie de situatie la ce fel de medicina apelezi:) te pup si astept cu nerabdare si urmatoarele postari...

Adina Amironesei spunea...

@ Mirela Valuian:
Eu nu am discreditat medicina clasică ci am spus că este cazul să luăm în considerare în plus noile descoperiri care se fac în cadrul acesteia. Nu învinuiesc medicii că nu reușesc să țină pasul cu acestea, cunosc câțiva și știu exact ce progam infernal au.
Însă cred că e nevoie din partea celor care se găsesc în situații critice să "lucreze" și pe planul schimbărilor de percepție dacă doresc rezultate asupra propriei sănătăți. Altfel, bisturiul de unul singur nu poate face față, în majoritatea cazurilor bolile revin pentru a-și juca rolul - anume acela de semnal de alarmă.
Mulțumesc pentru aprecieri >:D<

Anonim spunea...

Foarte interesant documentar, dar nu e greu credibil, ci foarte în spiritul veacului ! Acest extraordinar biolog nu a făcut decât să pună cap la cap informații din biologie, genetică și spiritualitate. Partea sa cea mai pozitivă este tocmai deschiderea, acceptarea unor noi abordări în știință.

Ca o paranteză :), trebuie să îți spun că medicii se informează permannent, ba chiar sunt obligați de Colegiul Medicilor să aibă un anumit număr de ore de educație continuă.A trecut vremea medicului de țară care rămânea toată viața cu cărțile lui din tinerețe !

Totuși, ceea ce ai vrut tu să spui, cred, este că sunt anumite informații care nu sunt oferite în mod oficial, și nici măcar Colegiile Medicilor nu le recunosc, până ce nu sunt dovedite de mulți ani de practică. E vorba de informțiile cele mai controversate și novatoare, cum este și această teorie - a mediului care determină genetica.
Așa a fost și în legătură cu cancerul, până să ajungă a fi socotit o boală psiho-somatică - aică, influențată de stările psihice.

Toate marile informații care schimbă lumea au nevoie de un timp de latență.

Mulțumim pentru documentar, pe care l-am urmărit în întregime, în ciuda timpului limitat ! Aici găsim totdeauna lucruri intereante și utile.
Numai bine, și o săptămână minunată !