"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

marți, 17 septembrie 2013

Informații care mi-au schimbat viața (18)

Spuneam într-unul dintre articolele anteroare că oricât mi-am dorit să cred contrariul, schimbarea interioară devine prioritatea numărul unu doar când lucrurile devin cu adevărat insuportabile, când dispar alternativele. Acesta este în majoritatea cazurilor tiparul pe care îl urmează experiențele din viața noastră, deși destui oameni, măcar la nivel de dorință, ar vrea să facă schimbările necesare înainte ca suferința să atingă un prag extrem.

S-a întâmplat ca ieri să revăd un film pe care îl uitasem și uitasem și amprenta vindecătoare cu care a atins sufletul meu la vremea când l-am văzut pentru prima dată. Am luat această "întâmplare" ca pe un semn că este vremea să-l dăruiesc și pe acesta mai departe deoarece are atât de multe răspunsuri încât, dacă ar trebui să aleg un citat drag, aș copia aici toate cuvintele pe care le conține pentru că nu aș găsi nimic mai puțin important la care să pot renunța.

Filmul are titlul "Cine sunt eu? Floarea Nirvanei" și conține povestea unei ființe care pierde tot ce ea credea că e important în viață și credea că o reprezintă. Ajungând astfel la acel prag extrem de care vorbeam mai sus, ea pleacă în cătarea răspunsurilor care să o ajute să se elibereze de suferință.


Povestea-documentar a fost realizată de Dafna Moscati (Siddhi) și Marco Mazzotti (Tao) - artiști și regizori care au trăit timp de trei ani alături de Kalika (maestră și autoare italiană - link). Filmul este structurat sub forma unor interviuri cu oameni recunoscuți ca maeștri: Avasa (Țara Galilor), Gangaji (SUA), Kalika (Italia), Madhukar (Germania), Maitreya Ishwara (Anglia), Pari (Grecia), Prajnaji (Panama), Premananda (Anglia), Samarpan (SUA) și Sri Satguru Vast (India).

Subiectele discutate în interviurile din film acoperă cele mai importante aspecte ale vieţii noastre: suferința, bucuriile, dorințele, teama, relațiile, dragostea, moartea, rolul maestrului în drumul spre noi înșine.

*** După părerea mea, acest film împreună cu cel realizat de Louise Hay (pe care l-am postat aici-link) și cu cel realizat de Debbie Ford (pe care l-am postat aici-link)  pot forma cu succes baza studiului individual al oricărui om care vrea să se cunoască pe sine și să atingă pacea și împlinirea sufletească. Vizionare plăcută și cu folos..


* Dacă ai nevoie de sprijin/ghidare în procesul de transformare interioară sau în regăsirea echilibrului emoțional - îți pot fi alături. Mă poți contacta pe adresa: adina.amironesei@yahoo.com și vom programa o ședință de consiliere. Despre mine găsești informații aici-link.
***

Câteva cărți care merită să facă parte din lecturile celor care își doresc să depășească suferința în mod definitiv și să descopere natura de dincolo de "eu":
- "Letting Go. Calea renunțării" -David R. Hawkins- comandă online aici-link;
- "Transcenderea nivelurilor conștiinței" -David R. Hawkins- comandă online aici-link;
- "Iluminarea, singura revoluție" -Osho- comandă online aici-link;
- "Invățăturile lui Ramana Maharshi" - Arthur Osborne - comandă online aici-link;
- "Dizolvarea egoului. Realizarea sinelui" -David R. Hawkins- comandă online aici-link;
- "Eliberarea de cunoscut" -Jiddu Krishnamurti- comandă online aici-link;
- "Experiența conștientizării" -Ovidiu Brazdău- comandă online aici-link.
***
Dacă ești aici pentru prima dată, îți urez bun venit! Sper să găsești lucruri care să-ți placă și să îți fie utile în lista "Articole recomandate" sau în tabelul cuvintelor cheie, ambele fiind situate în coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


5 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Adina!
Multumesc pentru propunere. Mi s-a parut interesant pe fond si realizat frumos, "cu suflet". Extrem de sincere si placute persoanele intervievate. Mie cel putin mi s-a parut ca transmiteau liniste, incredere, bucurie si dorinta de a trai viata, asa cum este ea, cu bune, cu rele ... Si in plus erau si molipsitor de amuzante si de bine dispuse!(E.A.)

Adina Amironesei spunea...

@ E.A.:
Mă bucur că ți-a plăcut! Și mie mi-a plăcut din aceleași motive: simplitate, liniște, bucurie plus încă două pe care eu consider foarte prețioase: autenticitate și naturalețe. :)

Elena Doina spunea...

Multumesc frumos , Adina !
Sunt extrem de uitle toate postarile tale .

Adina Amironesei spunea...

@ Elena Doina:
♥ >:D<

Unknown spunea...

Multumesc 💖 Adina.