"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

marți, 9 octombrie 2012

Etapele transformării interioare (II)

Așa cum spuneam acum câteva zile aici (click!), transformările interioare prin care trecem ne pot aduce tristețe și/sau ne pot crea confuzii care ne dezechilibrează și ne scad vitalitatea.

Am observat însă că putem trece mai ușor peste aceste stări atunci când reușim să oferim minții noastre câteva explicații despre ceea ce ce se întâmplă.

Subiectul privind transformările interioare este unul vast deoarece suntem unici și ne manifestăm unic încât cu greu găsim tipare comune în mecanismele după care funcționează ființa noastră ca întreg.

* În acest context, țin să fac precizarea că cele două emisiuni făcute pe această temă nu se vor a fi rețete universal valabile ci doar puncte de vedere rezultate în urma unor introspecții susținute și de durată, care prin împărtășire pot declanșa în cei interesați propriile răspunsuri și explicații.

Acestea fiind spuse, iată câteva astfel de puncte de vedere privind diferența dintre compasiune și milă, iluzia recompenselor, noaptea întunecată a sufletului, renunțările forțate versus curgere naturală a lucrurilor, îndoiala ca autosabotaj, rezistența la nou, descoperirile științifice privind ADN-ul și importanța respirației în recăpătarea echilibrului într-o nouă ediție a emisiunii "Viața privită prin ochii sufletului".

Vizionare plăcută!


Update: Partea I a emisiunii o găsiți aici-link.

Later edit: Articole recomandate în continuarea subiectului:
- Aspecte ale căutarii spirituale (1),
- Aspecte ale căutarii spirituale (2),
- Renunțarea la căutarea spirituală NU e ceea ce pare (3).


Dacă ești pentru prima dată pe această pagină, îți urez bun venit! Vei găsi aici informații utile pentru dezvoltarea noastră dar și recomandări de filme documentare sau materiale video ce aduc bucurie pentru suflet. Sper să îți placă și să revii din când în când. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare



2 comentarii:

kdr spunea...

Superba emisiune. Am ajuns intamplator pe acest blog si trebuie sa recunosc ca am decis cu reticenta sa ascult aceasta emisiune, in timp ce ma jucam cu pisica. Ma gandeam ca trebuie sa fie ceva bla, bla si nimic consistent.
Dar am avut surpriza sa descopar ca mi se vorbea, ca mi se raspundea chiar. Anul acesta a fost crunt pentru mine; fara sa gasesc vreo explicatie logica, am experimentat stari dintre cele mai diverse: de la tristete, furie, iritabilitate, nervozitate, agresivitate, pana la o stare de oboseala, de somnolenta continua, incat in momentele libere dormeam uneori de cateva ori pe zi.
Am incercat purificari fizice, spirituale, insa starea aceasta bulversanta m-a facut sa pic intr-o depresie crunta, mai ales pentru ca nu reuseam sa inteleg de ce.
Va multumesc ca mi-ati reamintit ca suntem in schimbare, ca ne transformam, ca ne pregatim pentru alte si alte trairi. Aveam nevoie sa mi se reaminteasca ca trebuie sa existe si furtuni inaintea unui cer senin.
Voi urmari cu interes si celalalte emisiuni. Felicitari pentru ceea ce transmiteti.

Adina Amironesei spunea...

@ Kdr:
Te cred că erai reticentă. Am constatat și eu că oamenii vorbesc mai puțin despre experiențele personale de teama de a nu fi judecați. Ori eu cred că această împărtășire a experiențelor personale ne ajută mai mult să trecem mai ușor peste anumite stări decât lucrurile teoretice 100%.
Cât despre reamintire, ai mare dreptate - și pe mine m-a ajutat în anumite momente să-mi reamintească cineva lucruri pe care mental deja le știam.
Cu drag >:D<