"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

vineri, 4 noiembrie 2016

Sursa nefericirii noastre (+ recomandare film)

Mulți oameni cred că pentru a fi fericiți e nevoie ca lucrurile să stea în viața lor într-un anume fel. Să aibă X relație, Y statut, Z lucru. Evident, o mare parte a vieții mele am crezut și eu asta. Până când, într-un moment neașteptat, în anul în care am ales să ies din sistemul de învățământ, când eram șomeră, m-am simțit cel mai fericit om din lume. Nu aveam nici relația X, nici statutul Y, nici lucruri. 

Adăugând starea pe care am simțit-o faptului că am întâlnit destui oameni oameni care au și au realizat tot ce și-au dorit, am ajuns la concluzia că fericirea nu este condiționată de exterior chiar dacă atât de mulți oameni cred asta.

Așa am ajuns să fiu pasionată de studiul... nefericirii. De cât, cum și de ce ne afectează diferit, de cum poate fi eliminată din viața noastră.

Pentru că am studiat-o mulți ani și am cules suficiente date 😁, m-am gândit să împărtășesc câteva din ele într-o ediție a emisiunii "Cafeneaua Spirituală" realizată de domnul Constantin Luca (căruia îi mulțumesc pentru invitație). Cu speranța că o să v-aducă măcar o clarificare, vă invit să o vizionați mai jos..


* Dacă ai nevoie de sprijin/ghidare în procesul de transformare sau în regăsirea echilibrului interior - îți pot fi alături. Mă poți contacta pe adresa: adina.amironesei@yahoo.com și vom programa o ședință de consiliere. Despre mine găsești informații aici-link.

FILM: Dacă tot a venit vorba de nefericire, nu mă pot abține și vă spun că mi-a plăcut foarte mult filmul despre cele 5 emoții: "Întors pe dos" - cel care nu ar trebui să lipsească din tolba niciunui copil indiferent de vârstă 😁 Dacă nu l-ați văzut până acum, vă propun să-i acordați atenția necesară și să-l recomandați și copiilor/nepoților din familie. Îl puteți viziona dublat în română aici-link sau aici-link.


Cărți recomandate:
- "Cum să-ți construiești fericirea. O psihologie a fericirii" -Christophe André- comandă online aici-link;
- "Și nu uita să fii fericit" -Christophe André- comandă online aici-link;
- "Despre arta fericirii" -Christophe André- comandă online aici-link;
- "Flux. Psihologia fericirii" - Mihaly Csikszentmihalyi - comandă online aici-link;
- "Marea carte despre fericire" -100 de experți- comandă online aici-link;
- "Antidotul. FERICIRE pentru oamenii care nu suportă gândirea pozitivă" -Oliver Burkeman- comandă online aici-link;
- "Arta fericirii. Manual de viață" -Dalai Lama, Howard C. Cutler- comandă online aici-link;
- "Cum m-am vindecat de nefericire" -Gigi Ghinea- comandă online aici-link;
- "Copil fericit - adult fericit" -Edward M. Hallowell- comandă online aici-link.
***
Dacă este prima dată când ai pășit pragul acestui mic univers, îți urez bun venit! Sper ca ceea ce vei găsi aici să-ți aducă măcar un strop de informație și bucurie în plus. Lista cuvintelor cheie din coloana din dreapta te poate ajuta să găsești mai ușor un subiect care îți place. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


Un comentariu:

Anonim spunea...

mulțumesc !
și spor în toate bune !