"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 3 august 2013

Nuanțele fericirii și recunoștinței

Fiecare dintre noi are o definiție pentru fericire, iar aceste definiții coincid foarte rar. Mi-am propus ca din când în când să îmi redefinesc acest termen și să nu aștept să mă forțeze marele maestru - Universul - să o fac prin căile sale nebănuite și prin legile sale (link) destul de greu de aplicat în fiecare clipă.
Poveștile de viață ale multor oameni m-au ajutat la aceste redefiniri și nu a încetat să-mi placă să ascult astfel de povești deoarece cred că mereu se poate învăța ceva din experiențele celorlalți.
S-a întâmplat să găsesc astăzi o poveste emoționantă a unei ființe delicate care prin forța ei interioară cred că ne poate inspira pe mulți dintre noi. Este vorba despre Tania Luna care la 6 ani și-a părăsit căminul din Cernobîl (Ukraina) și a primit azil în SUA. Ascultați, simțiți și priviți prin ochii sufletului un fragment dintr-o poveste de viață condensat în doar 6 minute pentru a afla noi nuanțe ale...fericirii și ale recunoștinței.
***Celelalte povești de viață care m-au impresionat se găsesc aici (link).


Despre fericire sunt și articolele de aici (link), aici (link) și aici (link) .
Dacă ești pentru prima dată aici îți urez bun venit! Sper să găsești subiecte care să îți placă în tabelul cuvintelor cheie din coloana din dreapta.
Cu drag   *>:D< îmbrăţişare

2 comentarii:

Anonim spunea...

Emotionant, cu multe invataminte pentru modul de perceptie al "vietii".
Multumesc!(E.A.)

energiainimii spunea...


SFANTA SIMPLITATE!
EMOTIONANT DE SINCER, DE SIPLU SI DE FIRESC!

MULTUMESC ADINA SI'TI DARUIESC AFECTIUNEA MEA!