"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

joi, 19 iunie 2014

30 de lucruri despre Dezvoltarea Personală Integrală [emisiune]

Despre dezvoltarea personală s-a spus și s-a scris mult în ultima vreme, dar cum Viața întreagă este un lung parcurs de învățare, subiectul este unul vast și este loc pentru infinite conexiuni. 

Deși titlul acestui articol are iz-ul articolelor clasice de dezvoltare personală, l-am ales pentru că în emisiunea de mai jos am atins numeroase subiecte din acest domeniu răspunzând astfel la peste 30 de întrebări. Emisiunea la care am fost invitată (ieri) se numește "Experții" și este realizată la Rom TV Roman de doamna Iuliana Năstase Onu - căreia îi mulțumesc cu drag pentru invitație. Vizionare plăcută și cu folos 💗


Pentru că sunt niște cărți prețioase cu adevărat și nu am reușit să le recomand până acum, și pentru că sunt reduceri bune la Libris.ro, iată mai jos 4 cărți bestseller ale renumitului Daniel Goleman - scriitor, psiholog și jurnalist de știință, pe care eu l-aș numi maestrul studiului emoțiilor, cărți care nu ar trebui să lipsească din biblioteca celor care sunt pe drumul autocunoașterii:
- "Inteligența emoțională" - comandă online aici-link;
- "Emoții vindecătoare" -Daniel Goleman, Dalai Lama - comandă online aici-link;
- "Emoții distructive" -Daniel Goleman, Dalai Lama- comandă online aici-link;
- "Inteligența socială" - comandă online aici-link;

Am vorbit în emisiune și despre cărțile:
- "Puterea extraordinară a subconștientului tău" -Joseph Murphy- comandă online aici-link și "sora" ei:
- "Cum să folosim puterea subconștientului" -Joseph Murphy- comandă online aici-link.


*Cartea domnului Valeriu Popa despre care am vorbit în emisiune am prezentat-o aici-link, iar filmul despre care am vorbit se găsește aici-link. Cred că ar merita să vedeți și articolele de aici (link) și aici (link). Cărțile lui Lise Bourbeau pe care am prezentat-o în articolul de aici (link) pot fi cumpărate online cu un click direct pe titlurile lor "Corpul tău îți spune: Iubește-te""Cele 5 răni care ne împiedică să fim noi înșine""Despre cancer. O carte care da speranță""Iubire, Iubire, Iubire. Puterea acceptării""Despre frici și credințe""Despre bani și abundență""Un an de conștientizări".
***
Dăcă ai pășit pentru prima dată aici, îți urez bine ai venit! Pentru a căuta subiectul dorit poți folosi listele "Articole recomandate" și cea a cuvintelor cheie (coloana din dreapta). Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


Niciun comentariu: